Lenes verden

Dette er ein blogg.

Friday, April 07, 2006

Til kamp mot storskulen?



Eg har lagt merke til at visse Høgrepolitikarar er svært engasjert i kampen mot nedlegging av prestisjeskulen Bergen Handelsgymnasium.

At Høgre endelig ser verdien av å oppretthalde små skular synes eg er flott! Eg vil faktisk stille meg langt framme i køen av dei som vil kjempe mot fleire storskular!

Men eg blir liksom ikkje heilt kvitt denne uroande følelsen av at det ikkje akkurat er representativt for Høgre sin framtidige politikk når det gjeld samanslåing og nedlegging av skular…

Kan dette engasjementet ha noko å gjera med at det her er tale om ein eliteskule som i stor grad utdannar framtidas kapitalistar? Eller hadde engasjementet frå unge høgrepolitikarar vore like stort i resten av Hordaland der skular står i fare for å bli nedlagt?

Om Høgrepolitikarar har planar om å fortsette kampen mot storskular skal eg bukka djupt i respekt og vørdnad.

Dersom Høgre avgrensar kampen mot sentralisering til innanfor bompengeringen i Bergen, så bekreftar det mitt syn om at Høgre framleis er eit parti for eliten, altså sånn ca 5 % av Noregs befolkning. ( Dei resterande 4,9% høyrer til ”wannabe-eliten”)

Uansett – Lukke til i kampen mot Storskulen!

4 Comments:

  • At 3:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Greit nok å slå sammen skoler for å bedre det pedagogiske tilbudet til eleven. Men; BHG er i dag den mest populære skolen, og jeg vil påstå den beste skolen i fylket, om ikke i landet.

    Dette viser man blant annet med eksamensresultater(som vi nå skal hemmligholde), statusen som demonstrasjonsskole, samt et skolemiljø som få kan matche.

    Etter at elevene endelig har fått lov å velge hvilke skole de vil gå på, har også BHG sust opp på topplisten over hvor elever ønsker å gå. Dette viser at det er ikke bare fancy stoler og flotte gardiner som har noe å si for resultater og trivsel.

    Det er vel passende å avslutte med følgende strofer fra "BHG sangen":

    " Og vil vil tro at om tusen år du fremdeles består.
    Og da trenger du oss som for skolen vil sloss, og som synger høyt denne sangen!"

    Eivind, BHG'er, "en viss høyrepolitiker", samt "en som er glad i skolen sin". Sitat Anbjørg R. Hjellestad, SP.

    GOD PÅSKE :D

     
  • At 3:49 PM, Blogger Lene F. Sylta said…

    I likhet med Anbjørg synes eg det er søtt at du er glad i skulen din ;)

    Men ikkje kom her og presiser at du er elevrådsmedlem.
    Høyre er like mykje stempla i di panne som i Friele si når han er ute og sniffer kaffi i reklamefilmene!

    God Påske!

     
  • At 3:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kremt, kremt. ElevrådsSTYREmedlem...Fint skal det være......:D

    Snakkes!

     
  • At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Store skular gjer elevane små!!

    Når fylkesordførerkona skal bygge storskule da bør blålysene hyle.

     

Post a Comment

<< Home