Lenes verden

Dette er ein blogg.

Tuesday, March 28, 2006

Kven er eg?


Alle har vel stilt seg sjølv det spørsmålet i blant. Eg trur eg har funne svaret!

spray.no har ei rekke personlighetstester, og etter å ha tatt dei viktigaste, så trur eg at eg har klart å danna meg eit bra bilete om kven Lene Fløysand eigentleg er.

I frustrerte fruer er eg Edie. Eg kler meg utfordrane og er frekk i kjeften. Rett og slett ei bitch :)
Min mentale alder er 26 år.
Eg er middels blond. Men eg er viss godt i gang..! Eg må oppdatere shoppinga litt, og investere i nokre rosa, fluffy saker.

Når det kjem til det periodiske system, så er eg oksygen. Eg bind meg lett til likesinna.

Av dødssynda, så er eg utukt....
Men eg trur ikkje det gjer så mykje, for eg er verdt 5 kameler.

Eg vart overraska sjølv, men eg er faktisk like sexy som Brad Pitt og Claudia Schiffer.
Dessutan har eg visst mange likhetstrekk med Jesus.

Når det gjeld godteri og bakeverk, så kjem eg ut sm søte bjørnar og bollar. Litt tradisjonell altså.

Min sosiale intelligens ligg på 42. Litt over gjennomsnittet.

Men det eg vart aller mest overraska over er at spray.no kunne fortelje meg at eg er GRAVID! Shit!!!!
Eg er tilsynelatande så gravid at det er merkeleg eg ikkje ser det sjølv. Men dette kan nok forklarast med at eg befinn meg i ein fornektelses-fase. Fekk deretter grei beskjed om å ta depresjonstesten!

Då fann eg ut at eg ikkje vil veta meir om meg sjølv... ... ...

8 Comments:

  • At 5:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg var hovmod....

     
  • At 10:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg er;
    ... en gentlemann

    Score: 66% Du er høflig og korrekt...

    åpenbart verdt.....
    0 eller 100 kameler

    Bare for å kvalitetssikre, så kommer jeg ut som...Tyrkisk pepper (alt annet ville vært en jævla stor løgn)

    Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg.

    Min dødssynd er hovmod, som frustert frue er jeg Bree - og som grunnstoff kan jeg sammenlignes med NEON (siterer: "Du er perfekt")

     
  • At 12:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Æ e 18 år eller under???
    Bullshit.

    Videre:
    Du er Ultra blond!

    Score: 83% Du er en ekte blondine! Supert! Vi trenger flere sånne som deg her i verden,- rosa og fluffy, alt som hører med...

    Eh... nei?

    Snopet æ e skal da være..

    Søte bjørner.

    Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er.

    Bare et vesentlig problem her.. Det e kanskje det EINASTE godta i verden æ ikkje like. Herrlig..

    Ifølge de her dumme testan e æ da grunnstoffet

    Magnesium

    Det brenner en intens flamme mellom deg og oksygen

    WHAT??????????
    Lene, det her va teit.

    .. og koffor har studentpolitikera tid til å gjøre den her slags dumme ting hele tida?

     
  • At 1:16 PM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Ragni Ragni! Om du ser på klokkeslettet så ble dette gjort 5.35. Altså etter kontortid. Og i og med at eg var på jobb 13 timer på mandag- så tenkte eg det var greitt å "finne seg sjøl" sånn innimellom :)

     
  • At 8:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    ...og lit kinky. Du glemte det.

     
  • At 8:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    hermund 1031

     
  • At 3:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    nsu = Bæsj

     
  • At 8:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hehe. Detta va jammen lærerikt.
    Eg e dødssynden dovenskap, detta begynne bra å passe jo heilt utruli.

    E guden Maui fra Oceania. Ein litt rampete gud som skapte landjorda eller nåke sånt.

    E ei 73% blond, kvinne, verd 5 kamela. Nåke eg synst e litt lite, men e nok pga mitt litt negative forholdt til flerkoneri.

    På da meir senterpartiske plan e eg 72% bonda, nåke som ikkje sjokke meg da minsta. Samtidig som eg e det meir tradisjonelle bakverket boller og gotteriet sjokolade. Detta blir jo bare bedre og bedre.

    Eg e lika sexy som britney spears, nåke som visstnok (ifølge testen) ska ver ganske sexy, så eg får tru på testen der. Litt skeptisk likevel når dei seie at om hadde vert gutt så hadde eg vert Shane i Westlife eller nåke sånt. Eg synst kje da nivået der va så høgt.

    Avslutningsvis så ser da jammen ut som at jakob jentebaby og laura lausunge komme samtidig sio eg og e fryktelig å utruli gravid. Detta kan bli spennande. Sjokkere meg ikkje. :)

     

Post a Comment

<< Home