Lenes verden

Dette er ein blogg.

Wednesday, March 22, 2006

Kræsj!



Eg kræsja i går!

Ikkje sånn som på film, men like forbanna ein kræsj! Var ikkje mi skyld ein gang. Bil framfor meg sklei på motorveien (som var så glatt at de stengte den). Solidarisk som eg er, begynte eg å skli rundt og rundt i lag med han.

Vurderer å sjukemelde meg pga posttraumatisk angst-sjokkanfall.
Men det gjorde eg forøvrig på mandag også etter helgens utskeielser...

Men bilen er i det minste ikkje nevneverdig skada!

4 Comments:

  • At 7:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sjøl æ syns at det må gå ei grense for kor solidarisk man skal være, du..
    Bra det ikkje gikk verre da, vil ikkje at du skal fare til helvette riktig enda :)
    vil ha dæ i skottegaten.

    levere hjemmeeksamen i morra kl åtte. pils etterpå??

     
  • At 7:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Lene, vær forsiktig! Var da veldig hvor solidarisk du skulle være ja, som Ragni sier: d går en grense;)

    Nå savner vi deg på skolen!!

     
  • At 9:23 AM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Klokka 8 om morningen Ragni? Om det er snakk om torsdag kveld så høres pils veeeeeeeeldig lurt ut ;)

    Og Ann Lilly- Eg savner dykk også!!!!

     
  • At 1:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    Du får kjøpe deg en slik: http://www.amobil.no/nyheter/mobiltelefoner/z500_blir_rosa/24684 som plaster på såret ;)

     

Post a Comment

<< Home