Lenes verden

Dette er ein blogg.

Wednesday, March 08, 2006

Kjedelig Kvinnedag...



Æsj.... Til no har det vært ein skikkelig kjedelig Kvinnedag.

Eg har ikkje funne noko som har klart å provosere meg. Kvinnegruppen Ottar har ikkje ødelagt ein einaste sexbutikk. Dette pleier å provosere meg fordi det er så forferdelig sjølvmotsigande.

Full respekt for Ottar sin kamp for å gjere mannen overflødig, men er det noko som bidrar til å sette punktumfinale for mannens nytteverdi, så er det vel dildoer ???

"Modellsjefen" i Bergen har prøvd å terge på seg Ottar ved å oppfordre silikonbabes til å melde seg inn i organisasjonen. Dette er bare på grensa til å irritere meg. Silikonbabes med samme politiske standpunkt i kvinnesaken som Ottar må gjerne melde seg inn. Silikonbabes -eller andre- som vil gjere det for å latterliggjøre organisasjonen, de må lære seg folkeskikk.

Nei, Kvinnedagen har til no skuffa meg. Når denne dagen får oppmerksomhet pga silikon og ikkje tvangsekteskap, så er det kanskje på tide å finne på noko nytt...

3 Comments:

  • At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Du disse jo Ottar jævlig mye til å snakke om at folk skal ha respekt for dem men..

    Gratulere med dagen. Kan lese bloggen min om du vil bi provosert ;)

     
  • At 9:36 AM, Blogger Lene F. Sylta said…

    He he! Ragni eg blir ikkje provosert av ditt oppriktige engasjement for kvinnesaken! Eg har full respekt for meiningene dine, og er stortsett enig med deg bortsett fra når det kommer til virkemiddel.

    Forresten noen andre som la merke til at Monica Meland hadde lik pelskåpe som glam-modellene på torgalmenningen i går????

     
  • At 3:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    æ så det!! æ så det!! :)

     

Post a Comment

<< Home