Lenes verden

Dette er ein blogg.

Tuesday, April 04, 2006

KOM HEIM IGJEN MARTIN!!!!!!


Martin har reist til Thailand!

Vår kjære organisasjonssekretær har forlatt oss for tre veker!

I dag var min første dag på jobb uten Martin. Det gikk skikkelig gale...

- I dag tidlig fikk eg alarmen til å gå tre ganger på kontoret.
- Då det var i orden, så låste eg meg og Hermund og Mari ute fra kontoret sånn at Securitas måtte komme, enda ein gang...

Det er sant som dei seier. Du veit ikkje kva du har før du må unnvære det.

3 Comments:

  • At 2:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Martin come back! I miss Martin, hva er livet uten Martin? Det vet vi nå, helt forferdelig!

     
  • At 11:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eh... javel?
    Men mæ savne dokker ikkje??

     
  • At 11:29 AM, Anonymous Anonymous said…

    Du savner vel meg litt og?

     

Post a Comment

<< Home