Lenes verden

Dette er ein blogg.

Thursday, March 23, 2006

Robbie!!


Eg blei nettopp innringer nr 10 i Radio 1 sin Robbie Williams konkurranse! Det betyr at eg er med i trekningen av å bli Radio 1 sin reporter på konsertene hans i Paris, Dublin, Amsterdam og til slutt på Ullevi i Gøteborg i sommer!!!!

Eg var et øyeblikk redd for at eg var den eldste innringeren, men det kunne den snille radio-damen fortelle meg at eg ikkje var!


Så, eg e ikkje LITT flau ein gang, om noen syns eg burde vært det (les:Martin)

Trekninga er 7. April! Om eg vinn skal eg smile kvart våkne minutt heilt fram til jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 Comments:

  • At 2:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    Haha.. i e første t å kommentere d:) Yohoo..

    Ta her kunne ha vorte veldig arti dersom du ha vonnje;)Da hadde ihvertfall s....t...n komme fram...;)

     
  • At 3:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hvordan du skal klare å prate når Robbie er i nærheten, er jo en annen sak....føler at hysterisk fjortis-siden av deg ville kommet fram, da ja....:)

     
  • At 4:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    Godt å vite at du jobber hardt og målrettet mot det du vil i alle saker :) Hihi.

    Anne

     

Post a Comment

<< Home