Lenes verden

Dette er ein blogg.

Tuesday, February 21, 2006

Eksamen? Neida! Ikkje i år!



Når eg ser ut på den knallblå himmelen i dag, samtidig som eg koser meg med OL og kaffi på kontoret, så går tankene mine til my fellow Jussfolk som eg har forlatt for ein liten periode!

Dei skal nemmelig ha eksamen på torsdag dei :) Det skal ikkje eg! Har vel aldri vært meir fornøyd med at eg valgte å opptre som studentpamp et års tid enn no!

Når eg tenker meg om har eg vel meldt meg opp til ein neste onsdag.... Jaja. Var bare for å få studentrabatt i år også det...

LYKKE TIL FOLKENS ;)

4 Comments:

  • At 11:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Du dræg dæ juling så det jalle i veggan. Æ e lei mæ og har kink i nakken, ol e no dritt og pål trulsen får ikkje gull. Og æ har eksamen i morra. Men får æ trøst hos dæ? Nei.

     
  • At 11:19 AM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Du får medfølelse og lykke- ønskinger vennen!

     
  • At 3:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Enda en kommentar, nei no e i flink;)

    Hadde d vore at i ha lest ta innlegget der før i hadde eksamen så trur i at i ha blitt litt forbannja på d! Men no e i ferdig og da gjer d ingenting;) hehe solen stråler og livet er godt:)

     
  • At 7:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    eg derimot e ikkje så førnøyd, for eg har faktisk en examen til eg......*snufs*

     

Post a Comment

<< Home