Lenes verden

Dette er ein blogg.

Tuesday, April 25, 2006

Overskriftshelvete

BA imponerer stadig vekk med nykomponerte ord.

Bare i dagens utgave har eg lært meg desse; men korleis dei skal tolkast sånn ved fyrste augekast er heller usikkert..

Tandemruss; Hmmmm..... Tolk det den som vil.
Naken-finne; Seier seg vel sjølv.
Trusselpappa; Denne lurer eg på. Om eg seier at pappaen min er sterkare enn din, har Pappa då blitt ein trusselpappa?
Boss-late; Eit sjølvsagt ord om bergensarar som ikkje plukker opp driten etter seg.
Gimlegull; Blir eit sjølvsagt substantiv når bergenslag vinn junior NM i basket.

Litt meir øving no så er BA på nivå med Se & Hør når det gjeld irriterande overskrifter. Eg saknar litt meir bokstavrim og dobbelbetydningar, men for all del- bra jobba BA.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home