Lenes verden

Dette er ein blogg.

Friday, April 14, 2006

Bursdag!!!


Eg har bursdag i dag! 23 år er eg blitt. Høres frykteleg voksent ut.

Om nokon spurde meg for ti år sidan om kor eg trudde eg var i livet mitt når eg var 23 år gamal, så ville eg nok svart; Gift, to barn, eget hus, og ferdig utdanna...

Ligg litt bak skjema kan ein sei!

Forferdeleg upraktisk å ha bursdag i påskeferien. Alt for lite oppmerksomhet.

Må ta det igjen med ein fest neste helg. Så om de trudde de slapp unna med ppresanger pga påskeferien, sorry mates ;)

7 Comments:

  • At 8:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gratulerer med dagen!!!!

     
  • At 1:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gratulere med overtståt.
    Du var og feira på hotellet i går då

     
  • At 3:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    No har eg gratulert deg då, men bare tenkte eg sku legga fra meg et lite hint om gaven din. Du kan kasta an, å løfta an, å du har plass t an i sengo di.

     
  • At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei og gratulerer med vel overstått.

    Takker for invitasjon til fest, men er redd jeg må ta en Olav. Er midt i eksamen da.

     
  • At 11:05 AM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Ingrid Janne, e da kanskje ein liten mann???

     
  • At 11:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nehei, da fekk du jo til jul.

     
  • At 4:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Vel, jeg må nesten skrive her da, selv om du hadde bursdag for nesten en uke siden. Jeg var i alle fall først ute med å gratulerer deg, kl. 00.00 sendte min ringe mobil melding til frk. Fløysand;)

     

Post a Comment

<< Home