Lenes verden

Dette er ein blogg.

Monday, April 10, 2006

Finn namn til Katt


BA har i desse dagar ein idiotisk konkurranse som går ut på å finna namn til ein nyfødt kamel.

Eg har ein viktigare konkurranse.
Katten min er to år, og den ber framleis namnet "katt". Mykje av grunnen til dette trur eg ligg i dårlig erfaring når det gjeld kattenamnsetting. Mora til "katt" måtte plutseleg skifte namn frå Bob Kåre til Buffy då "katt" blei fødd.

Eg vil difor oppfordre alle til å komme med namneforslag til "katt". Og for guds skuld, ver meir oppfinnsam enn han som tenkte ut "Kamelen Krekar".

Det dykk treng å veta om "katt" er at han er ein gut, grå, og ser ellers ut slik kattar brukar å sjå ut. Har ikkje bilete av han då eg berre tek bilete på ferie og fest. "Katt" har ikkje vore med på noko av delane.

Vinnaren vil ikkje bli premiert. Forslag kan i verste fall bli tatt med vidare når eg skal finna namn på mitt framtidige barn. Er vel for gale om eg skal kalla det "baby" fram til det er to...

9 Comments:

  • At 10:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kanin :)

     
  • At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sølvpilen?

     
  • At 11:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Aslan?

     
  • At 11:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Birger

     
  • At 10:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lucifer. Det ville alltid broren min kalle et eventuelt dyr vi skulle hatt. Men ikke kall en unge for det altså...:)

     
  • At 3:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    little steaven!!!

     
  • At 3:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    lene er full
    og på fest med masse tull.
    lene har for lite knull
    pga at hun har spist en dorull.

    lene er full i gull
    og nedentil full i ull.
    men heit som grill kull
    og god jull!!!

     
  • At 6:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    No har kje eg nåke forslag til kattenavn sio eg synst Katt e så fint, å da passe så godt, men eg bare vil minna deg på at navnet til ungane dine e no allerede funne, så da e kje grunn til nåken panikk på da området.

     
  • At 10:31 PM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Aslan! At eg ikkje har tenkt på det sjøl! Men det er faktisk så bra at eg kanskje må spare det til fremtidig sønn...

    Og Piddi, fantastisk at du klarer å finne så mange ord som rimer på full. Diktet er vel et strålende eksempel på kvifor ein ikkje surfer på internett på nachspiel. Også eBay. Utrulig ka ein kan få kjøpt i dag.

     

Post a Comment

<< Home