Lenes verden

Dette er ein blogg.

Thursday, July 08, 2010

Hei Gry!


Dette blogginnlegget dedikerer eg til min elskede veninne, Gry! Til tross for at ho har funne seg ein kjekk mann, ein kjekk jobb, har ei nydeleg dotter, er blitt profesjonell idrettsutøvar, så var det liksom nåkke som mangla i livet hennar. Bloggen min. Tydeligvis. Først så tenkte eg at eg skulle laga ein ny. Eg har jo nytt navn og alt mulig sånn. Men så kom eg på at kanskje visst eg fortsatte med denne, så kan oldebarna mine ein gong i framtida lesa om livet mitt frå og med 2006 og fram til no. Så kan dei lura felt på ka som skjedde mellom 2007 og 2010. Det hender no rett og slett at eg tar meg i å lure på eg også. Håper bare at internett fins når eg har oldebarn. At det ikkje blir bytta ut med noko anna mystisk. Shit. No skremte eg meg sjølv.

3 Comments:

  • At 9:13 PM, Anonymous Gry said…

    LENE!!!
    Endelig! Gleder meg som en drittunge, hvis du tror dette får meg til å slutte å henge med dere, tar du ekstremt feil.
    DETTE har eg ventet siden 2007 på!
    *smask*
    *elsk*
    æsj...

    Takk :) (får eg en palle med blogg innlegg no?)

     
  • At 12:15 AM, Blogger Lene said…

    Altså- din kampanje var et BARNESKIRENN i forhold til min. Så du får ein pose. Ok?

     
  • At 8:31 PM, Anonymous Gry said…

    Helt greit, helt greit!

     

Post a Comment

<< Home