Lenes verden

Dette er ein blogg.

Wednesday, January 03, 2007

Insomnia

Eg er vant til faste rammer i kvardagen min. Eg er faktisk veldig glad i dei faste rammene i kvardagen min.
Liker å stå opp mellom 6.30 og 6.59 (Må sjå 6- tallet på klokka når eg står opp, ellers så føler eg at eg er seint ute). Vil helst i seng rundt kl 23.

Juleferien har vært prega av et fullstendig fravær av faste rammer. Sein i seng. Seint opp. Kanskje ein lur midt på dagen.

No prøver eg å komme inn i min vanlige døgnrytme igjen, sånn at den e på plass til mandag. Må snu den litt liksom.
No lurer eg bare på kor i all verden eg skal snu den til. Er det sånn at kroppen min har opparbeidet seg et enormt søvnlager, så uansett kor lenge eg ligger i sengen min om natten så finner kroppen null behov for å sove? Skal eg ligge og fortvile av meg all den søvnen kroppen min ikkje trenger no heilt til den har brukt opp lageret og finner ut at no er det på tide med de 6-7 timene i døgnet igjen?? Hæ?? Skal eg??

Aldri. Meir. Sove. Lenge. Må. Sove. No.
Vil. Ha. Kaffi.

2 Comments:

  • At 10:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Faste rutiner?

    Kom deg i kongens klær unge dame:D

     
  • At 11:12 AM, Blogger Kjetil Vevle said…

    Noen har ikkje(lenger) faste rammer og betingelser, andre har fått det...
    Men å ta en lur midt på dagen er nå litt drøyt...

     

Post a Comment

<< Home