Lenes verden

Dette er ein blogg.

Friday, April 27, 2007

OK DÅ!

Eg hadde egentlig glømt heilt denne bloggen eg.

I blame Facebook.
Og Stian.
Grunnen til at ingen har sett meg de siste månedene er fordi eg har hatt fri frå skulen pluss et par andre faktorar:

Siden sist så har eg egentlig tilbrakt mesteparten av mine våkne (og sovende) timer med Stian. Og det er eg veldig fornøyd med :).

Eg har blitt 24 år gammal.

Eg har flytta ut på landet igjen.

Av ein eller anna merkelig grunn så er det mine medsammensvorne i Senterpartiet som rynker mest på nasa av at eg har flytta på landet igjen.
Til dykk har eg berre ein ting å sei:
SHUT UP!!! Eg gjer politikken vår om til praksis og desentraliserer meg sjølv!!! Hadde fleire gjort det så hadde verden vore ein betre plass!!!

Dessuten pendler eg med kollektiv transport.

5 Comments:

  • At 6:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jaaaa! Eg hadde nesten gitt opp håpet, å eg skylde på Stian! Meir!!!

     
  • At 5:19 PM, Blogger Unknown said…

    Hmm, blir det rødvinsfylla der ute da...?;)

     
  • At 5:20 PM, Blogger Kristine said…

    "SHUT UP!!! Eg gjer politikken vår om til praksis og desentraliserer meg sjølv!!! Hadde fleire gjort det så hadde verden vore ein betre plass!!!"

    Det var ein veldig søt kommentar, det skal du ha^^

     
  • At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    No når du har flytta fra Bergen, så syns eg vi fortjene noen ord fra deg her på bloggen:)

     
  • At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ej e lei for det...e berre at ej sakna dej so vooooldsomt her midt i trafikk helvette:)

     

Post a Comment

<< Home