Lenes verden

Dette er ein blogg.

Tuesday, January 09, 2007

Nok no...

Dag 73 på rad med regn i Bergen. No er det ikkje morsomt lenger.
Humøret mitt tåler ikkje meir regn no. Siden nyttårsforsettet mitt var å slutte med alt som var gøy, for å starte et sunnere liv, så takler eg dårlig å komme klissvåt på lesesalen kvar dag.

Tidligere kunne eg kanskje sjå et snev av humor i at paraplyspilene blåser inn i nese, øre og munn, og at skjørtet blåser opp under armene mine. Ikkje no lenger. No er eg dritt forbanna lei av regn. Og det fører til ein kjedereaksjon som blir til slutt at eg er dritt lei av folk. Folk irriterer meg.
Til deg som sitter og skriver tekstmeldinger på lessesalen. I EIN forbanna time: Slutt. Om du ikkje er tenkt til å lese likevel, så fløtt deg og slutt og irriter meg. Gå i kantina og sett deg.

Til Lånekassen: Kor lang tid tar det å behandle ein søknad berre fordi eg skal ta 25 studiepoeng i stadenfor 30 dette året? Det tok MEG tre minutt å rekne ut kor mykje mindre eg skal ha. Eg vil ha pengene mine NU.

Til FrP: Flott at de og fant ut at global oppvarming ikkje var ein så forbanna god idè likevel. Var det dårlig skiføre som gjorde det kanskje? For det var vel det som måtte til for at Ola DUM skulle få augene opp . Tsunamier, jordskjelv, orkaner? Nei... Det er naturlige svingninger. Men kødder de med skimulighetene våre??? Nei DÅ må vi gjere noko. Så 73 dager med sammenhengende regn og grønne alpintbakker måtte det til for at folk flest skulle begynne å tenke litt lengre enn kjøttpriser og vegavgif. Gratulerer.
Folk flest irriterer meg.

Eg vil ha snø. Eller Sol. Eller ein hamburger.

6 Comments:

  • At 3:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eg e altso so enig...sukk... Vurderer ein hopp-på-tur til syden. Går no bere her og stig. Kom opp til meg så skal eg skru opp varmen, kle meg i bikini og laga drink til deg...og burger

     
  • At 6:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    Fekk dåke kje snø no då?
    Her i Montreal har vi minus 10 å lette til kraftige snøbyger. Mmmmm. :)

     
  • At 12:19 AM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Joda Ingrid! I sånn ca ein time. Men det var nok til at meg og Rebecca gjekk ut for å sjå på :)

     
  • At 1:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    æ va også ute å så på snøen. Lene, æ har tagga dæ. du må se i bloggen min og svare!

     
  • At 7:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Birgit strom e gaatt bort (saag saa domt ut aa sei at ho va do) forresten.

     
  • At 1:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Så bra!! Jeg måtte bare låne et lite utdrag til bloggen min.. For å vise alle hvor godt du skriver, og for å understreke min enighet.. hehe..

     

Post a Comment

<< Home