Lenes verden

Dette er ein blogg.

Friday, January 19, 2007

Er du blitt voksen Lene?

- Skal du ikkje ut på byn DENNE helga heller, Lene??? SHIT! Er du gravid????
- Hallo?? Bare fordi eg som 23 år gammel student i Bergen velger å la vere å gå ut å drikke meg full kvar helg, og heller slappe av med ein god film og bok, så er eg nødt å vere gravid for svarte??????????
- Eh Nei..... Ka er det då? Er du blitt voksen? (Dette spørsmålet blei stilt som om det var ein mykje verre ting enn at eg skulle blitt gravid)
- Nei, eg har starta ein sunnare og bedre livsstil. Eg SLANKER meg.
- Åherregud....Er du blitt sånn derre helsefrik du og no?

- NEI! Helsa mi den drit eg i! Eg har lagt om livsstilen min fordi eg vil bli slank og lekker til sommaren! Om eg får bedre helse av det, ja så er vel det ein bonus, men det er INGEN jenter som begynner å spise sunt og trene pga helsa si. Jenter gjer det for å bli tynn! Så IKKJE tru på dei om de begynner å snakke om helse og slanking. Dei vil bare bli TYNN! Så DERFOR drikk eg ikkje. E du klar over kor mange kalorier det er i Alkohol kanskje? Og kordan alkohol fucker med forbrenningen din? Visst eg drikk i morgon, så må eg bruke heile søndagen til å springe opp og ned Fløyen, og det har eg rett og slett ikkje tid til! GREIT????

- Jøss... Dårlig dag eller?
- Ja. Den 19 på rad...

5 Comments:

  • At 8:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    :) godjento. Alt ordne seg. Her e ett lite Sterke meninger sitat eg kom over naar eg nileste pensum idag:

    "Det er åpenbart at skiskyttere liker skigåing. Å gå strafferunder er derfor en alt for mild straff. Jeg vil se pisking."

    Hihi.

     
  • At 8:56 PM, Blogger Monica said…

    Aiaiai! No føler eg meg skikkelig TRUFFE asså! EG går rundt og seier; "Eg trener og et sunt fordi eg vil føle meg VEL". Hehe... Men sannheten er jo at eg vil bli slank og lekker til syden i mai.

     
  • At 10:43 PM, Blogger Stian said…

    Eg syns da e godt å sjå at me e fleire som set på same måten på lørdagskvelden. Med goe intensjonar og grandiose planar.


    l.j


    Stian

     
  • At 4:19 PM, Blogger marihelen said…

    Oppdater da kjære lene...

     
  • At 9:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Vi e nå glad i deg uansett Lene!

    Alkohol har gjort mye bra her i verden au

     

Post a Comment

<< Home