Lenes verden

Dette er ein blogg.

Monday, January 15, 2007

Alltid ein unnskyldning

Eg e heilt imponert over alle unnskyldningane eg kjem på for å la vere å stikke ut på joggetur.

Berre sidan eg kom frå skulen i ettermiddag har eg kome på desse:

1) Det regner. (Som det har gjort i 80 dager snart)
2) Må sjå reprisen av Hotell Cæsar.
3) Må sjå nyhetene.
4) Har nettopp spist. (Tomatsuppe, ikkje kjend for å få mykje sting av det)
5) Må sjå dagens episode av Hotell Cæsar.
6) Må sjekka mail.
7) Manglar refleks.
8) Vondt ein eller anna plass i kroppen.
9) Eg e mørkredd.
10) Eg har ikkje lyst.

Til bursdagen min ønsker eg meg viljestyrke. Og no blei det jammen meg opplett og. Søren.

3 Comments:

  • At 8:18 PM, Blogger Monica said…

    Opplett..ja..kanskje..men det bles også. Fare for å blåsa av vegen. Endå eit punkt!

     
  • At 3:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Man treng ikkje viljestyrke hvis man har gode venna :) Være med på morrasvømming i morra? Sentralbadet 0730

     
  • At 6:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hehehehe!!! Da e nett saa eg horre deg!!! Du veit at du kan venta med alt saant t utpaa vaaren. Mykje bedre daa.

     

Post a Comment

<< Home