Lenes verden

Dette er ein blogg.

Thursday, January 15, 2009

Blogging again?

Oooo. Dette er nesten som eksamen. Skikkelig nervepirrande. Det er vel nesten to år siden eg sist blogga noko. ( Er blogga fremdeles eit verb forresten, eller er det skikkelig 2006?)

Facebook tok liksom over, men eg har jo innsett at facebook bare er ein arena der ein spionerer på 400 av dei nærmaste vennane sine, kem e sammen, kem e gravid, kem har slått opp, som FOR ALL DEL er veldig nyttig informasjon, men det er ikkje ein arena der ein ytrer meininger og kvardagsanekdoter som resten av verden klarer seg strålande fint utan.

Så no skal eg inn på facebook å skriva Lene Fløysand Sylta is blogging again. Sjå på det som eit sosialt eksperiment. Om nokon andre enn Ingrid Janne legg igjen ein kommentar her, så skal eg fortsetta ;)

4 Comments:

  • At 8:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Telle da om da e meg?

     
  • At 12:54 PM, Blogger Steinar said…

    I'm watching you :)

     
  • At 7:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    heia Lene!
    Klem frå svigers

     
  • At 5:26 PM, Anonymous Trinemor said…

    Keep it up...:) lika å lesa det du skriv..dagens smil av og til...:)

     

Post a Comment

<< Home