Lenes verden

Dette er ein blogg.

Tuesday, February 27, 2007

Tid

Eg skal ha eksamen i morgon. Det har eg ikkje særleg lyst til. Derfor er eg på partikontoret i dag og gjer dei siste forberedelsane.
Eg liker å vere på kontoret når eg har det travelt. For på kontoret går klokkene ein time seinare enn alle andre klokker. Derfor får eg aldri betre tid når eg er er på kontoret.
Dette fungerer heilt fint.
For vekkerklokka mi stiller eg alltid på halv sju. Og vekkerklokka mi er ei av dei alle andre klokkene.

4 Comments:

  • At 5:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    2 linka t favoritt-tutto mi:
    http://radiohode.weblogg.no/
    Les den om barn å jordo. Bra!
    http://bp1.blogger.com/_UCldQki8HTI/ReBVkiZNxtI/AAAAAAAAANU/hkWjbjzNOGs/s1600-h/too_much_coffee.gif
    Denna e meir for løye. :)

     
  • At 6:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hvis ikkje du skrive nåke meir her snart så kjeme eg t bli galen. Galen I tell you!!!

     
  • At 11:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    ja her har du verkelgeg gitt begrepet tid eit nytt perspektiv... Og sidan eg er ganske mykje på kontoret verkar det som fleire år sidan du sist oppdaterte denne bloggen din.

     
  • At 4:38 PM, Blogger marihelen said…

    oppdatering er teit?

     

Post a Comment

<< Home