Lenes verden

Dette er ein blogg.

Wednesday, May 03, 2006

DU KØDDER IKKJE MED MARTIN!!!


Eg misliker Arild Stavrum.

Til tross for at han skamroser Brann og innrømmer at de er eliteseriens beste lag, så presterer han å kalle Martin Andresen for ein bølle.

Det provoserer meg.

Mine erfaringer med Martin Andresen tilseier at han er ein av dei snilleste og mest tålmodige fotballspillerene i Norge.

Eksempel 1: Pastasentralen, Martin spiser lasagne. Eg sitter med åpen munn og nistirrer på han under heile måltidet. Martin smiler fint og seier hadet bra når han går. Kem som helst hadde blitt irritert.

Eksempel 2: Martin skal kjøpe seg hamburger på Mc Donalds. Eg følger etter han heilt til han har spist opp. Martin bare smiler.

Eksempel 3: Eg e full på byn, ser Martin Andresen, antaster han. Martin bare smiler og er hyggelig.

Og til slutt. SJÅ PÅ MANNEN! Han ser jo ut som ein liten pusekatt!

For meg har no Molde gått fra å vere et ubetydelig lite drittlag som eg ikkje har giddet å føre opp på hatlisten min ein gang. Men gratulerer Arild Stavrum, du og Molde har no inntatt 5. plassen.

7 Comments:

  • At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Det er bare et lag i Norge, og det er MOLDE! Molde er det beste laget i eliteserien. VI gir livet for Molde, laget vi elsker.
    Satser på seier i dag.

     
  • At 1:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mannen er snill som et lam. jeg har observert ham på Metro av alle steder, der han ble antastet og tatt på og tilsnakket av allverdens pakk. og likevel smilte han og var hyggelig. jeg hadde selvsagt slått dem m flat hånd, nå når jeg kan slikt. dessuten spiller han bridge på fritiden sin. hvor mange bøller spiller egentlig brigde?

     
  • At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Du e ei bølla!

     
  • At 11:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Martin Andresen på McDonald????

    "Treffer Soma på McDonald. Soma kjøper en ny meny. Hilser på han. Soma kjøper en ny og større Cola. Nikker til Soma. Soma bestiller en is. Slår meg ned ved Soma. Soma går for å kjøpe en Big Tasty meny Goo xxx-large. - Soma solgt til viking."

     
  • At 5:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lene, nå må du slutte å disse Molde..Du må huske at du har venner fra Molde.. fy fy;)

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Molde sug verre enn flue på hundebæsj en varm dag i juni.

    Lene.. æ e lei av å være syk. :(

     
  • At 1:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gå til krig. Bombe en by.

    Molde by. Byen der rosene dør.

     

Post a Comment

<< Home