Lenes verden

Dette er ein blogg.

Saturday, February 04, 2006

Eg undrast...

Familien min består av ein del hobbyfilosofar.

Eg anser meg sjøl som ein heller moderat kvardagsfilosof. Der andre spør, kor slutter verdensrommet, der spør eg: Kor e internett?

Dette er et heilt alvorleg spørsmål! Alle ler av meg når eg stiller det, men ingen har enda gitt meg et tilfredsstillende svar. Fordi ingen KAN svare!
Eg slår meg ikkje til ro med forklaringar som "signaler som svever i verdensrommet". Eg vil ha eit konkret svar.
Inntil eg får det heldt eg fast på teorien min om at internett e den rare maskina i LOST...

15 Comments:

  • At 1:29 AM, Anonymous Anonymous said…

    Det er maskinen i LOST.

     
  • At 1:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eller: http://www.webopedia.com/TERM/I/Internet.html

     
  • At 1:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eller: Hva er internet?t :p

     
  • At 1:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Det er maskinen i Lost.

     
  • At 11:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Du e ikkje hverdagsfilosof, du e bare litt rar. Men æ like dæ sånn.

    Også e du veeeeeldig fornuftig og rasjonell når æ og ho ingrid Janne må hyle og gråte fordi det e en gammel mann med hatt på tv.
    Eller nokka sånn.

    Ska vi demonstrere mot nokka snart eller?

     
  • At 12:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eg har gitt deg sikkert tusen gode svar på dette, du må snart godta ett av dei. :)
    Forresten så e gamle manna me hatt å sjegg veldig trist ofta!

     
  • At 2:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jaa, æ e så enig IngridJanne.
    Og det e fordi vi e enig at vi treng ho Lene, u know?
    Det e balanse. Harmoni. Kosmos.

    Eller egentlig kaos da. Men på en bra måte.

     
  • At 4:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    Drit i hva det er. Tenk på mulighetene. Har for eksempel ragni og ingrid janne hørt om messenger?

     
  • At 6:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hva er Lost? Det lurer jeg på. Ellers Lene knallers at du har fått deg blogg.. God bedring, get well soon, we miss you at the office!
    Mari

     
  • At 6:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lønning fredag. London lørdag? Hjem mandag? (selv om vi må fly med norwegian)

    Mari :)

     
  • At 10:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    At tekst og bilde kan sendes som kodede signaler fra A til B synes jeg ikke er spesiellt impnerende egentlig. Det som virkelig setter meg ut, det er mobiltelefonen :) Din stemme sendes gjennom eteren i et helvetes tempo - og gjenskapes feilfritt i det den kommer frem!
    Det er noe som krever en forklaring det ;)

     
  • At 1:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Æ syns at når noen snakke om Ragni og IngridJanne burde de i anstendighetens navn ikke kalle sæ sjøl "internetts muligheter" men heller presentere sæ på en skikkelig måte.
    Ellers får dem la være å bruke navnet mitt æ like ikkje at folk bruke navnet mitt uten at æ har autorisert bruken på en eller anna måte.

    Og selvsagt har vi hørt om messenger, din dust :Þ

     
  • At 12:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Internett er den samla summen av ALL informasjon som ligg tilgjengeleg på alle datamaskinar i verda, som er oppkopla. Mao ein INTERnasjonalt NETverk, i motsetning til eit internt netverk/lukka netverk.

     
  • At 4:40 PM, Blogger Geir Pollestad said…

    Eg har sjekket det litt ut og kommet til at internett ligg på akkurat min datamaskin. Adressen er:

    C:/mine dokumenter/internett

    Oppdaget det i dag og ble grådig stolt!

     
  • At 5:32 PM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Takk for gode innspill, men eg e ikkje førnøyd! Eg vil ha ein konkret ting eg kan ta på og kalla for internett!

     

Post a Comment

<< Home