Lenes verden

Dette er ein blogg.

Tuesday, December 19, 2006

Ein epoke er slutt!

Då var leiligheten i Skottegaten 3 tom... Eller, dvs dei svære møblene som fulgte med og som er vaska både under, bak og oppå, (grrrrrrr) står igjen.
Det blei sjølvsagt grining og spetakkel då meg og Ingrid skulle sei hadet til kvarandre og leiligheten. Og mens eg flytter 10 minutter opp på høyden, så reiser ho til Canada. For min del var noko av det tristaste å reisa frå Spar- butikken på nøstet. Spørs om eg ikkje må gå litt ekstra langt for å handla no når eg skal okkupera et rom hos Rebecca i Allègaten!

I går skulle eg kjøpa julepresangar. Kjøpte ein, så var eg lei av å gå i butikkar. Og for sikkerhets skyld er eg blitt sjuk.

Alle disse dillebladene har sånne sider - "Hva kjøper man i julegave til den som har alt?".
Mitt tips: Man lar være...

6 Comments:

  • At 12:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hm... "har blitt sjuk" eller "er sjuk"? Sikkert bare ein skrivefeil. Og kva pleier sjuke folk gjera? (svar: gå til lege) tog du an:)

     
  • At 1:04 PM, Blogger Lene F. Sylta said…

    Jada MOR :P

     
  • At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Go' jul Lene!

    Håper du kommer til å trives på mitt gamle rom ;)

     
  • At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    OH NO!! Det betyr at eg har venta ALT for lenge med å be om barnevakt...Hadde jo DEN sjangsen...
    Jaja.. Benytter anledninga til å ønske deg Ingrid god tur og håper me sjåast igjen. Magnus gir deko ein våt suss!!
    Kom snart på besøk Lene:)

     
  • At 1:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg savner Skottegaten:D!

    God jul missy;)

     
  • At 12:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Da har du Monica, men no må du sjå på den lysa sio; dåke har alltids nåken å reisa t i Montreal. Eg kan sitta barnevakt der og eg. :O) Takk for lykkeønsking. Dåke må ha eit skikkelig fint nytt år. Send bilder av storeguten ittekvart så han vekse. Vi må jo følga med. Stor klem og godt nyttår til alle. PS: Lene, masse å fortella fra 2. Mailen må brukast flittig. :)

     

Post a Comment

<< Home