Lenes verden

Dette er ein blogg.

Wednesday, June 07, 2006

Korleis bli ein sexy fotballsupportar???


Side 2 har tips til korleis få oppmerksomhet av mannen din no når Fotball VM begynner.

Et lite triks er visst å ta på seg spisbart undertøy. What???

Eg skal sjå fotball sjøl eg. Noko særleg sexy greie kjem eg tvilsamt til å gjere ut av det heller.

Eg får sommarferie samme dag som VM byrjar. Eg skal drikka øl, rapa og vera vulgær og sjå på fotball kvar dag.
Om eg tek på meg dropseundertøy så blir det i såfall ei naudløysing om me går tom for chips...

8 Comments:

  • At 3:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Du e jo allerede en sexy fotballsupporter da.. no stress :)

     
  • At 7:38 PM, Blogger Dear AL said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 7:40 PM, Blogger Dear AL said…

    Tasty! I wonder where I can buy a pair of panties like that?

    Not for me, my wife!

     
  • At 2:36 AM, Blogger Eirik Løkke said…

    Dersom England vinner VM skal jeg spandere en slik G-streng på deg Lene! (Ja til deg og Ragni).

    Uansett sommerferie og fotball VM, dette er rett og slett "as good as gets"

    Det er bare en ting å si:

    COME ON ENGLAND!

     
  • At 10:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jeg sier bare "It's coming home". Lenge leve England. I år er det England sin tur.

     
  • At 10:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Løkke; Din ekle, sjåvinistiske mannsgris! Dersom Stygge-England vinn VM (de må belage sæ på maaaange selvmål da..) så skal æ fan mæ gå med en sånn mat-undertøy-sak på fotballpuben... Duste-lag!!!

    LEne: KOM HJEM!

     
  • At 11:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Grunner til at England vinner VM:
    1) England har et bra lag
    2) England har ikke vunnet på mange, mange år. Lysten til å vinne er veldig tilstedet
    3) Rooney er frisk
    4) Sven Göran Erikson vil ha en fin sorti
    5) Beckham blir skada så Gerrard løfter pokalen
    6) England er fotballens hjemland, og Footballs coming home
    7) Fordi de rett og slett er best

     
  • At 6:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mari heie på Molde.
    BodøGlimt slo Pors.

    I rest my case.

     

Post a Comment

<< Home