Lenes verden

Dette er ein blogg.

Thursday, February 02, 2006

Når flyselskap tar pengane mine...

I går blei eg skikkelig sint.

For et år siden hadde eg plutselig ganske masse penger. Dette førte til at eg tok ein liten tur til syden. Blid og nøgd bestillte eg flybilletter til over internett. Dum som eg er rekna eg med at Norwegian ville ha pengane sine og trakk dei frå kontoen min sånn relativt kjapt.

Då tok eg feil.

I går (!) ET ÅR ETTERPÅ, når kontoen er skrapt, finner Norwegian ut at de skal trekke pengene eg hadde gløymt eg hadde brukt for lenge siden.
Alvorleg talt! Tenk om det hadde vore omvendt! Om eg hadde venta med betalinga til et år etterpå?

Det er bra eg ikkje er noko "boikott-tilhengar", for då hadde eg fått ordentlige problem med å fly i dette landet.

Nei, det er forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker...................

9 Comments:

  • At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kjære meg! Må innrømme at flyselskap er noen vanskelige selskap å forholde seg til, men dette tar virkelig kaka. Ville ringt dem og sagt at når det er så treige kan de like godt spandere turen på deg..
    Eller har i løpet av formiddagen det flyet vi skulle ta til studentsamlinga blitt 150 kroner dyrere.
    Når jeg hører dette regner jeg med at det ikke er noen tilfeldighet!!

     
  • At 12:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    hm... e sånt lov da?

    æ e i tvil. Ring tv2hjelperdeg eller nokka sånn.

    Æ har null penga men godt humør :)

    Og vi har hverandre og hver vårres blogg. Ka mer kan man ønske sæ?

    *klem*

     
  • At 2:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jaja, sjå der du. No e tusen å ett ute. Lene har fått seg blogg. Satse på at du kje sjønne nåke meir om detta internettet forda om du har fått hoppa over dette hinderet. Ellers så e eg ikkje gla i fly eg heller. Får sei som ein felles kjenning: "eg vil bare ta tog. Bare tog! Fly forureiner for masse. Bare tog!!! Har du forresten huska å bestille flybilletter til meg?"

     
  • At 2:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Lene :)

    Synst du egentlig om gøyest elle værsteste eller ilsteste av feilgrammatikk å sånn?

    Kozz

     
  • At 2:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tannkremsprut

     
  • At 2:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ser med glede på at Hermund har blitt overlykkelig over den nye bloggen til Lene. Slå deg laus Hermund. Da e da verstaste eg har sitt. :)

     
  • At 3:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ok, nå har jeg nettopp kommet tilbake fra velykket ultralydundersøkelse på Haukeland. Hva ser jeg så når jeg kommer tilbake? Jo, Lene som sitter og gliser fårete og stolt og spør om ikke jeg vil sjekke ut bloggen hennes. Etter ca 10 minutters masing tenker jeg at det er bedre å bare få det overstått. Det ovenforstående får derfor stå for seg selv, og for sin egen regning.

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sykt. Men gratulerer med din inntreden på det internasjonale nettverkssambandet.

     
  • At 11:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eg er egentlig ganske fornødde. Fekk biletta heim i påsken for 195 per vei. Ikkje engong kystbussen kan gi bedre tilbud.

     

Post a Comment

<< Home