Lenes verden

Dette er ein blogg.

Wednesday, October 25, 2006

Interessant :)

Tok ein sånn "Tibetan personality test" i dag.

I følge testen er mine prioriteringer i livet denne rekkefølgen:
1) Familie
2)Karriere
3)Kjærlighet
4)Penger
5)Stolthet

Det er godt å veta at eg sett Karriere foran kjærlighet og at eg ikkje har stolthet i livet ;D

Min personlighet er trofast.
Min partners personlighet er kosete. (Kan denne vennligst melde seg snarest???)
Mine fienders personlighet er ekle.
Mitt syn på sex er at det er livsnødvendig. (Ok.... trudde ikkje det var så gale fatt med meg, men eg ser poenget!)
Mit eget liv er i følge testen deilig og ustabilt.

Marit er min "true friend", og Gry kjem eg til å aldri til å glømme, Og Nina vil eg alltid huske.
Kem som blei min "true love" og kem som blei min "soulmate, ja det kan de jammen meg få lura på. Vil jo ikkje utlevera meg sjølv heller ! :P

2 Comments:

  • At 10:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    æ har også tatt den der.. e tydeligvis HELT annerledes enn dæ, hmjaja

    E det du som har vært og grått anonymt på bloggen min?
    Til mi rørende kjærlighetserklæring te brann? :P

     
  • At 2:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ja det er meg Ragni :)
    Eg har ikkje kommet over det litt endå... :(

     

Post a Comment

<< Home