Lenes verden

Dette er ein blogg.

Wednesday, August 02, 2006

Ah... Sommar.

Tegn på at eg har hatt ein avslappa sommar:

- Eg tenker at i morgon skal eg stå opp skikkelig tidlig, og så setter eg alarmen på 09.00
- Eg skal ut blandt ordentlige folk og skal pynte meg litt, sminken finner eg i bagen eg brukte på tur for ei veke siden.
- Eg er ute på joggetur, men blir distrahert tre ganger av alle markjordbærene og bringebærene langs veien, og ender opp kvalm i ei grøft med jordbærsaft i heile trynet.
- Eg setter meg ut på terassen for å sjå på at himmelen blir mørk, etter to timer kjem eg på at det blir ikkje ordentlig mørkt i Norge om sommeren.

Men for all del, eg har ikkje berre slappa av; mysterier eg jobber med no:
- Kor opppholder flaggermusene seg om natta? (Ingen resultat fordi eg ikkje vil vete det)
- Stikk verkeleg øyenstikkaren meg på auga dersom eg ser lenge på den? ( Foreløbig ikkje)
- Kan eg holda pusten lengst over eller under vatn? (For lite data til å publiserast enda)
- Blir eg aldri solbrent på leggene? (venstre solkrem, høgre ikkje- ingen forskjell!!!)

3 Comments:

  • At 9:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eg veit da me flaggermuso, så sei ifra om du bestemme deg for at du vil veta da.

     
  • At 2:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Skal æ aldri få leke med dæ igjen?

     
  • At 8:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hei Lene. Når d gjelder mysteriet med å bli solbrent på leggane..etter ei veke på Kreta,TRU MEG det går fint ann å bli solbrent på leggane,d e bare te å ve i sola i ca 40 grader ein heil dag og bare bruke solfaktor 8 så blir du fint brent...vetsje kor ofte d e 40 grader i trælandsvågen meeeen...på kreta blir en hvaffal solbrent på leggane...no e ferien over og eg ska bare holde meg innendørs og jobba og sova så då forsvinn vel fort all farge...:(

     

Post a Comment

<< Home