Lenes verden

Dette er ein blogg.

Friday, July 14, 2006

Dei små ting


Eg har gjort fullstendig heilomvending i mitt syn på sylteagurk.

Sylteagurk har alltid vore noko plagsomt eg har plukka vekk frå hamburgerene.

No er sylteagurk uunnværleg i kvardagen. Det begynte med at eg prøvde det på leverposteien. Sidan har det berre utvikla seg til å bli fast tilbehør til nesten alt pålegget på brødskjeva. Ein kan faktisk bruke sylteagurg til alt ein bruker vanleg agurk til. Ein fantastisk oppdagelse. Vanlig agurk framstår berre som tåpeleg i mine auge no. Dyrare, mindre holdbar, tiltak å skjere opp.

Eg blir så glad når eg oppdager slike små ting som gjer livet så mykje greiare :)

3 Comments:

  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hmm..jeg heller fortsatt mot å plukke den av burgeren.. det der greierne der er ikke godt!!isja..

    Nå må du snart dra rompen din inn til byen så vi får se deg her:)

     
  • At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    hmm...noe du vil fortelle? e mange som får sylteagurk på hjernen når dei e gravid...;)

     
  • At 11:39 AM, Blogger Lene F. Sylta said…

    NEI NEI NEI!!!!!

     

Post a Comment

<< Home